No hi haurà prou lloc per agrair-li a tothom individualment, ja que la celebració sera possible nomes gracies a la vostra ajuda i cooperació: Gràcies per venir, per cuinar, per ajudar i per estar aqui donant el callo per nosaltres…!

Cada dia haurem d’afegir mes agraîments, ho sabem. Però de moment agraim als Greys que ens cedeixin casa seva, als Hardies el dinar celebracio del Diumenge que ens regalen , a la Margarida I a la yaya Natàlia el support incondicional i econòmic, a la Avril per cultivar les flors del casament, a la Mònica per cosir el vestit de núvia, a la Elisa per pendre cura del pastis de noces i a tots als que de bona gana heu acceptat ja alguna responsabilitat.

Moltes gràcies a tots prometem no tornar-ho a fer…

1 comment:

Lizzie said...

Sorry not to be with you there in Hampshie cottage yet. Thinking of you and still teaching!!! HELP!!!!

We will bringing a yummy dish at the moment think we will cook something similar to the roasted veg at the ladies gathering this may change depending on inspiration.

Hope all the preparations are going well. We will arrive early on Sat morning ready to help. So looking forward to seeing you.

Massively loving you both

Lizzie xxxxxxxx